Te quiero, Maris!


Eile hommikul ärgates ootasid mind laual väike kirjake, kohv, kiivi ja 3 saiakest. Maris otsustas mind üllatada ning enne tööpäeva õhtuses vahetuses tuju heaks teha. You should've seen my face. Ülinunnu lihtsalt.
Te quiero mucho-mucho, Maris!

Uue toa kohta niipalju, et see on suurem, kui oli meie eelmine tuba viiendal korrusel, kuid sama suur vist meie esimese toaga. Vaade on merele, basseinile, naabermajale ja kõige parem - linnale. asdfgh, kas te kujutate üldse ette ka, kui palju ma naudin sellist vaadet? Ei kujuta te midagi, ma ei usu. :) Naabrid on endiselt hispaanlased, sest terve hotell on neid täis. Nagu Hispaanias oleks.

Teisipäeval lähme aga Gibraltarile! Pole oma järgmise nädala graafikut küll näinud, sest see ei ole veel valmis tehtud, aga kuna ma saan 3 päeva vabaks, siis oleks Antoniost väga armas, kui ta lubaks mul teisipäeval minna. Teen puppyeyes'i ja loodan parimat. We'll see.

Nautige Eestis olevat 30-kraadist soojust ning pugege peitu tornaado eest! :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Eleanor said...

Täiesti õudne, kui kade ma olen su peale :D Nii-nii tore!

Inkss said...

Ja mina olin nii kade, kui sa Hispaanias olid. Vaatasin su pilte kogu aeg ja kadeduseuss näris jubedalt. :D

Post a Comment