Tähelepanekuid Hispaaniast ning siinsest elust



Kohalikud inimesed omavad vähemalt ühte tätoveeringut. Tänavapilt on suhteliselt piltiderohke, sealhulgas on ka väga palju tätoveeritud briti suvitajaid.

Kohalikele meeldib õhtuti promenaadil joosta. Ja rulluisutada. Olin peaaegu ühe rulluisutaja ja jalutaja vahelise õnnetuse tunnistajaks, kuid õnnetus jäi siiski toimumata. Niipalju võin öelda, et rulluisutaja oleks oma kihutamise tõttu käega kena obaduse näkku saanud. Aga jooksjaid on siiski kordades rohkem, mis võib olla järgmise tähelepaneku eelduseks.  

Tänavatel patrullivad politseinikud jõuavad vajaduse korral kiiresti joosta ning kolesteroolitase jääb arvatavasti normi piiridesse. Pluss nägin politseinikut, kes oli Colin Farreli hispaania versioon.


Päris paljud kohalikud naised/neiud käivad päeval pikkade pükstega. Proovisin järgi – teksad ei tahtnud hiljem jalast ära tulla.

Hosteli tuba koristatakse iga päev, mille käigus vahetatakse ära prügikott ning tehakse mu voodi korda. Üks päev sattusin õnneks peale, kui koristaja tuli ning ütlesin, et ei ole vaja (no necesita, kui nüüd täpne olla ja kohalikku keelt praktiseerida), mille peale ma sain thumbs up’i ja rõõmsameelse ’okei!’.

Ostsin  topsiga nuudleid ning hostelisse jõudes sain aru, et mul ei ole tassi, milles vett keeta ning samamoodi ei ole mul ka kahvlit, millega nuudleid süüa. Võtsin paberi, valasin nuudlid topsist paberile, pesin topsi ära ning keetsin seal sees vett. Hiljem valasin nuudlid tagasi topsi ning voila. Kuidas ma sõin neid? Võtsin oma juuste värvimise pintsli ning kasutasin selle teravat otsa chopstickina. Nuudlid said otsa ja kõht sai täis. Tundsin end MacGyverina. Ühtlasi sai sellest topsist korraks ka kohvitass, sest leidsin oma koti põhjast ühe lahustuva kohvi. Best day ever!

Ma ei tea, mis Bershkaga juhtunud on, aga valdav osa riideid on suuruses XS ja S. Olin kurb.

Telekast ei leia ühtegi ingliskeelset kanalit, igale poole on hispaania keeles peale loetud. Ei saanud korralikult Dos hombres y medio-t ka vaadata ning Anatomia de Grey-st ei tasu rääkima hakatagi.

Gardenia turva smuugeldas mulle esmaspäeval kahvli. Mul on nüüd kahvel, millega nuudleid süüa!

___

Tahate teada, miks mulle Hispaania meeldib? Aga näiteks juba seetõttu, et inimesed on siin nii sõbralikud ja naeratavad möödujatele. Käisin rannas pildistamas ja kõndisin promenaadil kaamera käes ning üks Marokost pärit rattaga sõitev poiss pidas mu kinni ja palus, et ma temast pilti teeksin ja hiljem need talle saadaksin. Tegin pildid ära, andis mulle oma meiliaadressi, tänas ja sõitis minema. Tatsasin edasi naeratus näol, sest see oli nii random.

Ja paar pilti minu toredast toast. Look at that enormous window!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Maris päikese all said...
This comment has been removed by the author.
Maris päikese all said...

Tähelepanekuid Eestist, siinsest elust ja algavast sügisest.

Kohalike inimeste tavapärane pokkerinägu on algava sügisega saanud juurde kortse – kulm on kortsus, suu allapoole, silmad poolvidukil. Tänavapilt on suheliselt kirju, lehed on maas, prügi on maas, sealhulgas leidub ka kergelt svipsis vanu soomlasi, sest soome pered on nüüdseks läinud.

Päris paljud kohalikud neiud käivad siiani veel lühikeste ja õhukeste riietega, ilmselt selleks, et suve pikemaks venitada ja pandavamad välja näha. Mina proovisin ka järgi – järgmine päev oli massiivne nohu ja köha, mis kestis terve nädala.

Minu Kitse tänava tuba on uuesti segamini. Ma ei tea kuidas see juhtus.

Vanaema andis mulle Pärnusse kaasa ploome – need olid Pärnusse jõudes veidi põrutada saanud. Aga ma sõin neid ikkagi. Mustad nõud olid kraanikausist maagilisel kombel kadunud – ilmselt ma pean tänama kas Helenit või Kristiinat. Igal juhul sain puhta taldriku pealt puhta kahvliga makarone süüa.

Eestis on H&M. Käisin täna seal, läksin hulluks. Riided olid ülehinnatud, nagu Eestile ikka kombeks on. Olin kurb. Aga ostsin ikkagi ja raiskasin 50 eurot. Poemüüja andis mulle flaieri, millega ma saan 40-euroselt jakilt 10 euri alla. Jess, ma saan jälle shoppama minna.

Fox Life kanalilt hakkas umbes 30-ndat korda uuesti Grey anatoomiat näitama... esimesest hooajast. Vannun, et võin juba terve esimese hooaja sulle peast ette lugeda.

Vana-vanaema kudus mulle villased sokid. Nädala lõpus lubas lumesadu. Olen talveks valmis!

Inks said...

Ma armastan sind ja su kommentaari! Nägu naerab iseenesest :D

Post a Comment